WDROŻENIA programów :
Wapro Mag, Wapro Fakir, Wapro Kaper, Wapro Best, JPK
Tel: 608206012
Różnorodność działań prowadzonych na rynku przez firmy sprawia, że każdy system jest rozwiązaniem unikalnym. Dlatego też w ramach wdrożenia wykonywane są czynności, które mają doprowadzić do sprawnego i skutecznego zaimplementowania wybranego systemu zgodnie ze zgłaszanymi przez Państwa potrzebami.
W zależności od poziomu skomplikowania, zgłaszanych potrzeb i konfiguracji systemu proces wdrożenia może składać się z kilku etapów:
Analiza przedwdrożeniowa
Instalacja sprzętu i oprogramowania
Wdrożenie - konfiguracja funkcjonalna modułów
Szkolenia użytkowników
Asysta i nadzór
Analiza przedwdrożeniowa zapewnia właściwe przygotowanie do implementacji nowego systemu i szczegółowe zaplanowanie wszystkich działań. W trakcie analizy uwzględnimy potrzeby zgłaszane przez Państwa i wymagania, jakie stawiane są systemowi. Będziemy chcieli poznać Państwa firmę, strukturę organizacyjną, zidentyfikować procesy biznesowe, określić ilość użytkowników i ich uprawnienia, poznać obieg dokumentów i miejsca ich powstawania, infrastrukturę sprzętową by w efekcie stworzyć harmonogram prac wdrożeniowych przy uwzględnieniu dostępnych zasobów firmy oraz określić koszt całego przedsięwzięcia.
Instalacja sprzętu i oprogramowania - wykonujemy konfiguracje sprzętu (w tym serwery ) i instalację oprogramowania na wszystkich stanowiskach komputerowych, na których będzie użytkowany program. We współpracy z osobami, które będą pracować na danym stanowisku dokonujemy indywidualnej konfiguracji - zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami.
Wdrożenie - konfiguracja funkcjonalna modułów obejmuje czynności, których celem jest odwzorowanie w systemie procesów biznesowych zachodzących w firmie - zgodnie z przeprowadzoną analizą przedwdrożeniową. Proces ten w znacznie rożni się w przypadku Wapro Mag, Wapro Fakir, Wapro Kaper, Wapro Best oraz pozostałych produktów Wapro. W etapie wdrożenia dokonywany jest także import kartoteki asortymentu, kontrahentów i innych z plików
Excel (xls, csv), tekstowych i innych.)
Szkolenia użytkowników zapewniają przygotowanie pracowników do pracy z programem. Opierają się na ćwiczeniach praktycznych. Harmonogram, zakres i czas trwania szkolenia w poszczególnych obszarach tematycznych zawsze jest uzgadniany z klientem.
Asysta i nadzór - ostatni etap wdrożenia, w którym wspieramy Państwa w początkowym okresie korzystania z systemu. Osobiście, telefonicznie lub przy wykorzystaniu Internetu odpowiadamy na pytania, wyjaśniamy wątpliwości, wprowadzamy konieczne zmiany w systemie, usuwamy ewentualne usterki.